17. 10. 2019
Foto: Hana Růžičková
Naše práce byla zpočátku (před 29 lety) založena nejvíce na přímém kontaktu s klienty. Doba osobních kontaktů přecházela postupně s rozvojem internetu na kontakty mailové.
Se vstupem CDV na
Facebook je ještě více "neosobní" - zprávami na facebookové stránce. A my přemýšlíme, co je lepší.
Maily a zprávy, Skype ... jsou báječnými pomocníky. Vyřešíme hodně problémů, obrací se na nás více klientů. Ale uvědomujeme si, že mi chybí větší osobní kontakt. Prostě řeč z očí do očí.
Jsme rádi, když nás někdo v kanceláři navštíví, dáme kávu, čaj a povídáme... a rozplétáme klubko problémů.
Naslouchání.
Lidé si přijdou jen tak popovídat, vypovídat se ze svých starostí a mnohdy končí slovy: děkuji, že jste nás vyslechli, ulevilo se mi.
Máte kam se jít vypovídat?
Pokládáte takové místo za důležité?
Je jich dneska hodně, a to je moc fajn. :)
Nezůstávejte se svým trápením sami...